חשמל ואנרגיה, תשתיות ביוב,  מים, תברואה, דרכים

אחזקת בתים ומבנים ציבורים

החלפת בלון גז

תקשורת 

כל הפניות והבקשות יופנו אל מרכז ענפי תחזוקה

רכז שירותים קיבוץ קטורה
KtHatzer@ketura.co.il

חצר - הוראות שימוש 

איך פונים לחצר בבקשות? למי פונים במקרה חירום? מה עושים אם לא קיבלתם מענה?

דן הוא מנהל ענף החצר, כמו כן הוא אחראי על השקעות ופרויקטים שצוות החצר (צוות בניה) / או קבלן חוץ מבצע.

עדי שוובר הוא רכז בניה (עובד תחת דן), כמו כן הוא אחראי על פיקוח של הבניה חדשה כגון שכונה צפונית/ החלפת תשתיות מים.

וובה רכז אחזקה (עובד תחת דן), באחריותי לתת מענה לבלאי של הבתים למגורים/ מבנים ציבוריים והחצר המשותפת  של הקיבוץ, דוגמא לתחזוקה: נזילות/ פיצוצי מים , סתימות, תקלות במזגנים, תקלות בדודים, בעיות חשמל, בעיות תקשורת, מפגעים בטיחותיים, עזרה בהעברת ציוד, התקנת מאווררים, עזרה בארגון אירועים קהילתיים, תיקון מנעולים בדלתות, תיקון רשתות, תיקון תריסים, הדברת מזיקים, שיפוץ בתים לקראת כניסה של דיירים חדשים, יעוץ מקצועי ומתן פתרונות שונים, וכו'
חשוב לי מאוד לציין שאין ביכולתנו לאתר את כל הבעיות שיש הקשורות לתחזוקת הבתים ולכן חשוב שתהיו ערניים לבעיות בבתים שלכם על מנת שלא יגרם נזק חמור יותר ויגרום לעלויות מיותרות של ציוד וזמן עבודה יקר של צוות החצר.

לגבי הפניות: כל הפניות, אם זה של חבר/נקלט/תושב או ענף בקיבוץ, יתבצעו דרך המייל שכתובתו Kthatzer@ketura.co.il  

הפניות מגיעות אלי ואני מעביר אותן לאיש צוות כזה או אחר על מנת לתת מענה הכי מהיר שניתן.

חשוב מאוד לא לפנות לאנשי צוות החצר באופן אישי, זה מקשה על ניהול הצוות, וגם בביקורת שלי אם המשימה בוצעה או לא ואם לא מה מצריך בכדי לבצע אותה.
במידה ולא התקבל שום מענה תוך שבועיים אבקש לשלוח מייל נוסף ולציין בו שהוגשה בקשה ולא התקבל מענה בנושא.

פניות במקרה חירום: במקרי חירום בשעות העבודה יש להתקשר לטלפון שלי 054-4476187,  לאחר שעות העבודה יש להתקשר לדן 053-2771125 (גם בשבתות וחגים) או לבראין אם הנושא קשור בחשמל 052-8849424.
תודה
וובה - 15/10/2020

 

פסולת ומיחזור

קהילת יקרה שלום,

כתגובה לשינויים האחרונים במיחזור מקיף ומיחזור בקבוקים בפרט, עלו שאלות רבות כיצד לפעול. להלן התרומה הקטנה שלנו לפיתרון לבעיה ההולכת וגוברת.
מטרת הפחים הכתומים החדשים שהוספנו לא השתנתה. הרעיון הכללי הוא למחזר בקבוקים בחלק האחורי של המטבח וליד האספקה. 

להלן הרשימה ומיקומן של נקודות המיחזור ושימוש נכון בפחים:

הפח הירוק

חיתולים, מגבונים לחים, צעצועים שבורים, אריזות שמכילות שאריות מזון, כל פסולת שאינה אריזות, כלים חד-פעמיים, ובעצם – כל מה שאינו מתאים ליתר הפחים. מיקום: מסביב לקבוץ.
הפח הכחול  - נייר לבן, מגזינים, ניירות עיתון, מחברות וקרטונים דקים וקטנים כמו קרטוני ביצים, גלילי נייר טואלט, קרטוני פיצה, אריזות של דגני בוקר ושל מוצרי מזון אחרים. מיקום: מסביב לקבוץ. 

הפח הכתום

מיכלים ואריזות בקבוקי משקה ניתן להשליך לפח הכתום. לפח הכתום מפרידים פסולת אריזות מכל הסוגים (כולל זכוכית במידת הצורך(.  אריזות פלסטיק – אריזות פלסטיק של מוצרי מזון (למשל אריזות של מוצרי חלב או קופסאות של סלטים). שקיות ניילון. אריזות קלקר. אריזות של מוצרי היגיינה (כמו שפופרות משחת שיניים או בקבוקי סבון נוזלי) שקיות חלב. שקיות מזון (כמו אריזות אורז או עדשים), שקיות של חטיפים. שקיות אריזה מפלסטיק ועוד. אריזות מתכת – קופסאות שימורים, מכלים של דאודורנטים ושל תרסיסים שונים, אריזות של תחליפי חלב לתינוקות, אריזות של מוצרי טיפוח וכדומה. קרטוני משקה – קרטוני חלב ומיץ. מיקום: מסביב לקבוץ.

כלובי מחזור

פסולת בקבוקי שתייה בגודל 1.5 ליטר ומעלה והפקקים שלהם (המדובר בבקבוקי שתייה משפחתיים שאין עליהם פיקדון), בקבוקי פלסטיק אחרים והפקקים  שלהם. מיקום: בחלק האחורי של המטבח וליד האספקה.

הפח הסגול

פסולת אריזות זכוכית כגון בקבוקי שמן זית, בקבוקי בושם, צנצנות קפה, צנצנות ריבה או דבש, צנצנות של מחית לתינוקות- כל מוצרי זכוכית ללא פיקדות או /ו מנופצים. מיקום: יש פח 1 כזה בלבד ליד האספקה.

קרטוניאדה

פסולת אריזות קרטון ביתי. מיקום: ליד האספקה, מאחורי המטבח ובסמוך לחניון הצפון-מערבי.

דולב לבקבוקי זכוכית לפקדון בלבד

מיקום: בחלק האחורי של המטבח וליד האספקה.

דולב לבקבוקי פלסטיק קטנים ולפחיות לפקדון בלבד

מיקום: בחלק האחורי של המטבח וליד האספקה.

 

אנו מקווים שזה היה הסבר מקיף ונשמח לענות על כל שאלה שתהיה לכל אחד.
נשמח לשיתוף הפעולה במיון נכון  של המוצרים השונים על מנת לחסוך זמן יקר במיון חוזר שלהם.

צוות חצר

18/9/2019