חשמל ואנרגיה, תשתיות ביוב,  מים, תברואה, דרכים

אחזקת בתים ומבנים ציבורים

החלפת בלון גז

קלנועיות 

 

שרותי תקשורת 

* האינטרנט לא עובד - אין תקשורת
* קאר-לוג לרכב
* הרשעה לשער הקיבוץ
* התחברות ל"יס"
* עזרה בהתקנת טלויזיה לקיר 
* התחברות משתמשים לשרתי ערדום
* קווי בזק – קו ביתי + ניתוקי ADSL
* עזרה בהתקנת מצלמת למחשב לצורך זום
* הספקת  ציוד למחשב כגון עכבר, מקלדת, מסך, מצלמה, מחשב, מדפסת
* כל מה שקשור לקבציי מדיה או העברת קבצים בין כונן חיצוני למחשב או פלאפון למחשב לא באחריות החצר.
בנוסף אנחנו מתחזקים תשתיות על מנת שהכול יעבוד כמה שיותר טוב אם כמה שפחות שיבושים. 

enlightenedכל הפניות חייבות להישלח דרך K-FIX ורק במקרים דחופים יש להתקשר אלי לטלפון 054-4476187
במידה ואני לא עונה ובעיה דחופה ניתן להתקשר גם ליובל רמוס 052-4228029
תודה על ההבנה,
וובה

קריאה לקבלת שירות מצוות החצר

 

דרך הישומון היעודי ( לטלפון אנדרואיד ) 

K-FIX

 

לקובץ הדרכה

 

דרך  דפדפן ( מחשב, אייפון וכד' )

KETURA.CO.IL/KFIX

 

לקובץ הדרכה

 

enlightenedהחל מיום ראשון 21/02/21 פניות לצוות החצר יהיו באמצעות  ישומון  בלבד ( אפליקציה) בשם K-FIX .

הישומון נועד לחולל  קריאה / פניה לשירות מצוות החצר  במהירות ויחליף את הפניות במייל .

איך ליצור קריאה ? קודם כל מורידים לטלפון את הישומון K-FIX מ GOOGLE PLAY .

המשתמש מזדהה בכניסה לישומון באופן דומה לזו של הנהג תורן המוכר, באמצעות מספר תעודת זהות ומספר נייד .

המידע בקריאה :

  • זיהוי אוטומטי של הפונה כולל מספר טלפון .
  • בחירת המסגרת של הפניה : עבודה , בית , אחר .
  • בחירת מיקום המתייחס לפניה . לדוגמה מספר הבית בו אני גר , בית ילדים בו אני עובד וכו...
  • בחירת נושא הפניה : חשמל , ביוב , תקשורת ...
  • תיאור הפנייה : אפשרות להוספת מלל חופשי להבהרה  .
  • אופציה לשיוך תמונות לקריאה .

שימוש בישומון  יאפשר לציבור :

  •  גישה פשוטה ומהירה לשירותי החצר דרך הטלפון הנייד / המחשב .
  • מעקב אחרי שלבי ביצוע של הקריאה .

מצד צוות החצר :

  • המידע שנכלל בקריאת  תשובץ במהירות לחברי צוות החצר המטפלים  .
  • ניהול המידע במאגר נתונים .

 

חצר - הצוות 

 

דן הוא מנהל ענף החצר, כמו כן הוא אחראי על השקעות ופרויקטים שצוות החצר (צוות בניה) / או קבלן חוץ מבצע.

עדי שוובר הוא רכז בניה (עובד תחת דן), כמו כן הוא אחראי על פיקוח של הבניה חדשה כגון שכונה צפונית/ החלפת תשתיות מים.

וובה רכז אחזקה (עובד תחת דן), באחריותי לתת מענה לבלאי של הבתים למגורים/ מבנים ציבוריים והחצר המשותפת  של הקיבוץ, דוגמא לתחזוקה: נזילות/ פיצוצי מים , סתימות, תקלות במזגנים, תקלות בדודים, בעיות חשמל, בעיות תקשורת, מפגעים בטיחותיים, עזרה בהעברת ציוד, התקנת מאווררים, עזרה בארגון אירועים קהילתיים, תיקון מנעולים בדלתות, תיקון רשתות, תיקון תריסים, הדברת מזיקים, שיפוץ בתים לקראת כניסה של דיירים חדשים, יעוץ מקצועי ומתן פתרונות שונים, וכו'
חשוב לי מאוד לציין שאין ביכולתנו לאתר את כל הבעיות שיש הקשורות לתחזוקת הבתים ולכן חשוב שתהיו ערניים לבעיות בבתים שלכם על מנת שלא יגרם נזק חמור יותר ויגרום לעלויות מיותרות של ציוד וזמן עבודה יקר של צוות החצר.

 

פניות במקרה חירום: במקרי חירום בשעות העבודה יש להתקשר לטלפון שלי 054-4476187,  לאחר שעות העבודה יש להתקשר לדן 053-2771125 (גם בשבתות וחגים) או לבראין אם הנושא קשור בחשמל 052-8849424.
תודה
וובה - 15/10/2020

 

פסולת ומיחזור

קהילת יקרה שלום,

כתגובה לשינויים האחרונים במיחזור מקיף ומיחזור בקבוקים בפרט, עלו שאלות רבות כיצד לפעול. להלן התרומה הקטנה שלנו לפיתרון לבעיה ההולכת וגוברת.
מטרת הפחים הכתומים החדשים שהוספנו לא השתנתה. הרעיון הכללי הוא למחזר בקבוקים בחלק האחורי של המטבח וליד האספקה. 

להלן הרשימה ומיקומן של נקודות המיחזור ושימוש נכון בפחים:

הפח הירוק

חיתולים, מגבונים לחים, צעצועים שבורים, אריזות שמכילות שאריות מזון, כל פסולת שאינה אריזות, כלים חד-פעמיים, ובעצם – כל מה שאינו מתאים ליתר הפחים. מיקום: מסביב לקבוץ.
הפח הכחול  - נייר לבן, מגזינים, ניירות עיתון, מחברות וקרטונים דקים וקטנים כמו קרטוני ביצים, גלילי נייר טואלט, קרטוני פיצה, אריזות של דגני בוקר ושל מוצרי מזון אחרים. מיקום: מסביב לקבוץ. 

הפח הכתום

מיכלים ואריזות בקבוקי משקה ניתן להשליך לפח הכתום. לפח הכתום מפרידים פסולת אריזות מכל הסוגים (כולל זכוכית במידת הצורך(.  אריזות פלסטיק – אריזות פלסטיק של מוצרי מזון (למשל אריזות של מוצרי חלב או קופסאות של סלטים). שקיות ניילון. אריזות קלקר. אריזות של מוצרי היגיינה (כמו שפופרות משחת שיניים או בקבוקי סבון נוזלי) שקיות חלב. שקיות מזון (כמו אריזות אורז או עדשים), שקיות של חטיפים. שקיות אריזה מפלסטיק ועוד. אריזות מתכת – קופסאות שימורים, מכלים של דאודורנטים ושל תרסיסים שונים, אריזות של תחליפי חלב לתינוקות, אריזות של מוצרי טיפוח וכדומה. קרטוני משקה – קרטוני חלב ומיץ. מיקום: מסביב לקבוץ.

כלובי מחזור

פסולת בקבוקי שתייה בגודל 1.5 ליטר ומעלה והפקקים שלהם (המדובר בבקבוקי שתייה משפחתיים שאין עליהם פיקדון), בקבוקי פלסטיק אחרים והפקקים  שלהם. מיקום: בחלק האחורי של המטבח וליד האספקה.

הפח הסגול

פסולת אריזות זכוכית כגון בקבוקי שמן זית, בקבוקי בושם, צנצנות קפה, צנצנות ריבה או דבש, צנצנות של מחית לתינוקות- כל מוצרי זכוכית ללא פיקדות או /ו מנופצים. מיקום: יש פח 1 כזה בלבד ליד האספקה.

קרטוניאדה

פסולת אריזות קרטון ביתי. מיקום: ליד האספקה, מאחורי המטבח ובסמוך לחניון הצפון-מערבי.

דולב לבקבוקי זכוכית לפקדון בלבד

מיקום: בחלק האחורי של המטבח וליד האספקה.

דולב לבקבוקי פלסטיק קטנים ולפחיות לפקדון בלבד

מיקום: בחלק האחורי של המטבח וליד האספקה.

 

אנו מקווים שזה היה הסבר מקיף ונשמח לענות על כל שאלה שתהיה לכל אחד.
נשמח לשיתוף הפעולה במיון נכון  של המוצרים השונים על מנת לחסוך זמן יקר במיון חוזר שלהם.

צוות חצר

18/9/2019